Tisdag var det visst

Just nu äter jag
10g Grenade aminosyror före och efter träning
20g kreatin uppdelat på fyra gånger per dag fram tills på fredag då jag går ned till 10g
30g Vassleprottein en timme efter träning
Får se hur det blir med 3000kcal per dag måste förmodligen öka för att gå upp i vikt..
Sedan måste jag sluta med mitt morgonkaffe pga kreatinet:S
Brukar gå upp 2-3kg i form av vätska då jag börjar med kreatin
Sköter jag allting rätt bör jag ligga runt 90kg i slutet av september..
Uppvärming
1,6km intervall 10min

Mage
  • Rectus Abdominis
  1. Hängande benlyft 4x20
  2. Crunches 4 x 20
  3. Crunches på pilates boll 2 x 15
Obliquus
Externus
Abdominis M.
  • Obliquusn,Transversus och Quadratus
  1. Side bends (med twist spklart) 4 x 15
  2. En Arms Cable Oblique Crunch 2 x 20 (Obliquus Externus Abdominis)
  3. Crunches på pilates boll med twist 2 x 24

Vanliga myter gällade "6-pack" http://perceive.blogg.se/2011/june/myter-gallande-6-packet.html

Inga jävla situps som alla kör för att träna magen! Magen har en väldigt kort rörelseläng och situs aktiverar till största del Iliopsoas!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0