19 dagar kvar till bangkok

Sitter hemma med min ryggsäck halvpackad och bara väntar på att få komma iväg! Håller på och stabiliserar min portfölj samt säljer av lite poster så jag har resepengar för att grejja mig första månaden.

Snackade med en polare igår som är halvthai och han tyckte att min lön på 15 000bath var galet hög! Tydligen skall jag kunna leva som en kung.. Får se hur det blir med det:)

Skall bli kul att gå tebax å läsa dessa inlägg om ett halvår om jag nu är vid liv vill säga:)


Hade inte gymmat på två veckor och kände verkligen hur utvilad jag var. Under denna viloperiod har jag ökat minst 10kg i styrka( eller snarare vilat ordentligt) Och lyckats springa 5km under 19min..

Passet
  1. Knäböj
  • 1x8 70kg
  • 1x8 90
  • 3x6 100kg
  1. Marklyft
  • 1x12 70kg
  • 5x10 100kg
  1. Stående militärpress
  • 4x12 44kg
  1. Vadpress
  • 1x12 110kg
  • 1x10 140kg
  • 2x8 165kg

Har nu problem att gå utan att bete mig som om jag lider av en cp skada:)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0