Shiiieet!

Haha gaaalet! var ute hos patrik och käkade middag då ludde smsa och undrade om jag ville hänka på några bira! Hann i till systemet så rackade med min skyy 90 efter jag rakat av mitt 4-dagars skägg och duschat.. Blev ganska vått hos ludde och dom andra stannade kvar där men jag vill fortsätta festa så tog en taxi till oxid. Slutade med att taxichaffisen betalade mig 100spänn plus att han bjöd på resan eftersom jag sålde slatten ur min flarra till han! Jag är fan en riktig jävla säljare haha!

Visst är det fin vodka men att casha 300 spänn för slatten av en aspackad snubbe som åker i ens taxi! Väl där träffade jag mail och massa andra idioter dock var stället extremt litet men ett jävla drag var det iaf:)


Då jag kom hem fick jag för mig att göra en omelett bestående av Ägg, grädde, hamburgare, halloumi, mozzarella! Sedan spagetti till det.. vet faktiskt inte hur jag tänkte! tuar att jag inte åt av skiten haha

Kommentarer
Postat av: Smsa Låna

Jag vet inte riktigt hur jag hittade din blogg, men jag är glad att jag gjorde det :D. Prenumererar nu på din blogg på BlogLovin'!

2011-07-20 @ 21:41:08
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0