Maximal tur idag!!!

Kände att jag behövde röra på mig lite så tog cykeln bort till ringen för att köra löpträning!
10min rodd som uppvärmning
20min löpning körde 9km/h 3 min sedan ökade jag 1km varje minut tills jag var uppe i 15
10min crosstrainer
Avslutades med 20min löpning på 10km/h
Började bli så pass uttorkad att jag fick lock för öronen:)
Brände 800-900kcal kanske..
I alla fall hög som jag är på endorfiner cyklar jag "LUNGT" hemmåt längs götgatan då det bara smäller till!!! Pang!

Pedalerna tappar allt motstånd och jag flyger fram och hamnar hängandes under styret samtidigt som jag på något sätt glider på skorna ett tiotal meter längs asfalten! Det visade sig att kedjan hade hoppat av! Vill inte tänka på vad som hade hänt med mina balls om jag inte hade haft en damcykel!

Det enda som hände var att jag fick att litet skrapsår av pedalen i knävecket ;)


Film på kille som gör någon liknande:http://www.sportbilen.se/page.php?id=46240

 

 

Nu ska jag köra min söndagsstädning som har har råkat glömma ett tag haha

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0