Softar helgen

Denna veckan har gått så otroligt snabbt förmodligen pga att jag gick ut på en onsdag av någon otroligt dum anledning. Har inte kunnat gymma ordentligt efter att spyan vakterna nästan drog min axel ur led.. ska iaf ta igen onsdags och fredagspassen idag.
Benpress….3 set 4-6 reps (eftersom jag inte vill lägga tyngd på axeln) kan ju vara så att jag fick någon nerv ikläm då jag körde 200+ i vader förra onsdagen.. Nej det var vaktjävlarna haha!
Kabelcrunches….3 set 10-12 reps
Benlyft med vikt….2 set 10-12 reps
Handledcurl….2 sets 6-8 reps
Sedan har vi bokat bord på koh phangan! Vattnas i munnen då jag tänker på deras kycklingspett i jordnötsås som jag alltid tar fast jag inte tål nötter! Det är faktiskt värt feber och en trasig hals så gott är det!

Känslan är så bäst efter man har ätit middag med ett par paraplydrinkar och någon bucket. Och kommer ut på gatan och inser att man är kvar i svergie och det fortfarande är ljust ute. koh phangan är verkligen som en egen lite värld haha!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0