Plans

Skönt att känna på hur det är att jobba igen.. Jag är verkligen en riktig periodare men inget fel med det. Senast jag jobbade så var det på stenkrossen 12h pass med 20min luch och inga raster.
Sitter nu och funderar på hur jag skall göra efter Bangkok. Lite sugen på att testa ett vanligt 8-5jobb ett tag och sedan trappa ned för att gå på Bosön ett eller tre år..
Men har också fått upp ögonen för att arrangera festivaler då Patrice drog in en enorm summa på 8 veckors arbete. Men så har han inte sovit mer än 4-6timmar senaste 8 veckorna också hehe!
så..
  • Efter bangkok ska jag antingen
  1. Läsa på bosön
  2. 9-5 jobb
  3. plugga distans här nere och lära mig mer av Patrice om hur man driver klubbar och events.
Eftersom jag vet att jag aldrig kommer behöer oroa mig om pengar så ska jag nog göra det som är roligast. Men vad är egentligen roligast i längden? Shit fan vad länge sedan jag drack kaffe!! Har inte haft energi till att orka skriva ned mina tankar. Äntligen har jag insett vad som saknades:)
  • Bosön
+ Hälsosam livsstil
+ Bra kunskpar och kontakter
+ klar med mina studer'
-fullt med muppar
fan nä gör denna lista med penna och papper istället..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0