Only in Bangkok

Skulle jobba 21-05 igår men vid 2 tiden dräller Freddie och en annan svensk in fulla som troll. Slutar med att jag får ledigt och börjar dricka istället..
Vid 3 kommer Jermy till klubben helt trasig i ansiktet och berättar att dom precis har krashat en bil. Dom hade varit på en klubb som heter Dude där han hade kommit i bråk och jermys kompis som är polis hade skjutit en subbe i båda benen. Jag blev helt shockad men sådant är tydligen normalt här haha..
Sedan Ville freddie till Scratch dog för att träffa Mc pam som jobbade. Förstår inte att dom släppte in han med tanke på att han knappt kunde stå utan mig. Riktigt fina long island men tog lite väl hårt på freddie som ramlade i trappan påväg hem.
Juste sedan höll jag på att hamna i bråk på jobbet också med en ful tjockis och hans lilla söta polare.
Dom köpte ett helrör
drack det
spydde på toan
fredde kmr dit med en 35årig väktarpolare
snor deras brudar
han blir arg på mig
haha
Vaknade nu kl 6 på kvällen och ska käka någon innan jag sticker tills grils gone wild!!
IT'S TONIGHT!! GIRLS GONE WILD @ LED Club!!
GIRLS DRINK FREE ALL NIGHT LONG!
GUYS, BUY 1 GET 1 FREE BEFORE 11PM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0