Första dagen bakom baren!

Kom precis hem från mitt första arbetspass på koh phangan! Gick lite trögt i början eftersom dom har lite egna recept på drinkarna och jag var tvungen att lära mig hur en kassa fungerar haha:)

Kom precis hem från mitt första arbetspass på koh phangan! Gick lite trögt i början eftersom dom har lite egna recept på drinkarna och jag var tvungen att lära mig hur en kassa fungerar haha:)

Hade iaf jävligt med alla fulla människor medans jag blandade riktigt fruktiga stranddrinkar haha:)



'
Hade iaf jävligt med alla fulla människor medans jag blandade riktigt fruktiga stranddrinkar haha:)



'

Kommentarer
Postat av: Paparazzibecka

sv: ååh fan vad najs partysvensken!! Jag får jobb ikväll. Haft någon skum ''praktik'' i tre nätter och ikväll börjar jag på riktigt. Men fan, de ändrar också sina drinkar och han också massa konstiga nya drinkar som låtar skit äckligt. T.ex Burning russian: vodka, kaluha och burn. BLÄÄ!

Sen fuskar de sjukt mycket med recepten och tar jim bean istället för jack daniels i lynchburg och sånt för att det ska bli billigare för dem. Jag kan ju säga redan nu att jag inte kommer vara en lojal anställd.. hah

Hur mycket får du i timmen?

2011-08-27 @ 12:17:09
URL: http://paparazzibecka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0