Well första bloggen nu som jag gjorde av en impuls;)

Denna blogg är tänka för mina nära och kära skall kunna se vart jag är och vad jag har för mig.

Idag har jag städat  eftersom jag inte har orkat ta tag i det tidigare. Har ju som sagt flyttat för en vecka sedan och har vart en massa andra saker att göra Tex Midsommar haha.

Sedan har jag vart ute och gått runt här på söder och försökt lära mig hitta lite softa ställen. Efter det stack jag till S.A.T.S och kirrade ett medlemskap där, ska bli grymt skönt att börja träna igen.




Drog ihop en måltid av det som jag hittade i skåpen det blev en ris gryta med biff och massa grönsaker med smak av kokosnöt, citron och curry.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0